Uudised

Männiriisika lapsed Tallinna Loomaaias 17. veebruar Gerli.Korol


Männiriisika rühm külastas KIK projekti raames Tallinna Loomaaeda, kus osalesime õppeprogrammis „Kus loomad elavad?“ Õppekäigul tutvusime lähemalt erinevate loomaaia asukatega: marmosetid, elevandid, jõehobu, surrikaadid, krokodillid ja väga armsad, ent salakavalad leopardid. Suurt elevust nii lastes kui õpetajates tekitasid šimpansid, kes mängisid meiega peitust ja nautisid tähelepanu.

Kuulsime põnevaid lugusid loomade elust ja saime teada, et loomaaed on koduks paljudele loomadele erinevatest elukeskkondadest. Programmi käigus vaatlesime loomi ja neile kujundatud kodu loomaaias ning võrdlesime seda loodusliku elupaigaga. Lapsed õppisid seostama looma välimust ja käitumist tema elukeskkonnaga ja said teada, et erinevatel loomadel on erinevad vajadused.

Praktilise ülesande käigus leidsid lapsed loomadele sobiva elupaiga - juhendaja näitas kõrbe, savanni vm. elukeskkonna pilti ja oma loomapildi tõstsid üles need lapsed, kelle loom vastavas elukeskkonnas elab.

Programmiväliselt jõudsime veel tere öelda hüljestele, kaamelitele ja piisonitele. Kuna aeg lendas kiiresti, ei jõudnud me tutvuda kõigi loomaaia asukatega, mis on heaks põhjuseks järgmine kord jälle loomaaeda külastada.

Männiriisika rühm külastas KIK projekti raames Tallinna Loomaaeda, kus osalesime õppeprogrammis „Kus loomad elavad?“ Õppekäigul tutvusime lähemalt erinevate loomaaia asukatega: marmosetid, elevandid, jõehobu, surrikaadid, krokodillid ja väga armsad, ent salakavalad leopardid. Suurt elevust nii lastes kui õpetajates tekitasid šimpansid, kes mängisid meiega peitust ja nautisid tähelepanu.

Kuulsime põnevaid lugusid loomade elust ja saime teada, et loomaaed on koduks paljudele loomadele erinevatest elukeskkondadest. Programmi käigus vaatlesime loomi ja neile kujundatud kodu loomaaias ning võrdlesime seda loodusliku elupaigaga. Lapsed õppisid seostama looma välimust ja käitumist tema elukeskkonnaga ja said teada, et erinevatel loomadel on erinevad vajadused.

Praktilise ülesande käigus leidsid lapsed loomadele sobiva elupaiga - juhendaja näitas kõrbe, savanni vm. elukeskkonna pilti ja oma loomapildi tõstsid üles need lapsed, kelle loom vastavas elukeskkonnas elab.

Programmiväliselt jõudsime veel tere öelda hüljestele, kaamelitele ja piisonitele. Kuna aeg lendas kiiresti, ei jõudnud me tutvuda kõigi loomaaia asukatega, mis on heaks põhjuseks järgmine kord jälle loomaaeda külastada.